"Bliżej Mam" - warsztaty dla mam z niemowlakami

"Bliżej Mam" to warsztaty dla mam z niemowlakami do 10 miesiąca.



Co robimy?
Tworzymy dobrą atmosferę i bezpieczną przestrzeń do oswajania oraz wzrastania w macierzyństwie. Wiemy, że początki mogą być różne. Wiemy, że dzieci są różne. Wiemy, że czasem trudno znaleźć osoby, które wysłuchają z empatią.

Dbamy o to, aby w czasie naszych spotkań było miejsce na rozmowę o tym, co piękne, ale również o tym, co trudne. Przyglądamy się emocjom i uczuciom, które Wam towarzyszą. Podekscytowaniu, radości, smutkowi, żalowi, zaskoczeniu... Wspólnie zastanawiamy się, jak zaakceptować nową rzeczywistość.

Każda z grup jest inna, bo tworzycie ją Wy - uczestniczki. To Wy nadajecie jej niepowtarzalny charakter.

Cykl warsztatowy jest zamknięty. Nie można dołączyć w trakcie.

Oczywiście uczestniczki przychodzą z dziećmi. Dbamy o potrzebną "infrastrukturę" - matę na podłodze, przewijak, krzesła do karmienia, dostęp do czajnika lub kuchenki.

Jeśli nadal się wahasz, jeśli masz pytania, napisz do nas: fudnacjablizej@gmail.com

Zbieramy grupę, która będzie spotykać się 
od 30 stycznia (wtorki, g. 10.45-12.45) 
przez 10 tygodni w Klubie Sąsiedzkim WCK 
przy ul. Młynarskiej 35a.  

Chcesz dołączyć? 
Napisz do nas mejla w tytule wpisując "Bliżej Mam Wola". 
fudnacjablizej@gmail.com

.

Komentarze